فروشگاه اینترنتی گنواستور
0 محصولات نمایش سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پاسخ به پرسش‌های متداول

۱️- آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.


۲️- از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏ام، چگونه می‏توانم مطلع شوم؟

با ارسال ایمیل، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام می‏کند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، می‏توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه «گزارش و توضیحات سفارشها» از وضعیت آن مطلع شوید.


۳️- آیا می‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

بله : میتوانید با پشتیبانی آنلاین، تلفن و یا راه های ارتباطی گنو استور، با ما در تماس باشید.


۴️- می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟

تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما میتوانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.

پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید.


۵️- بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با پشتیبانی گنواستور تماس بگیرم؟

خیر : پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش چکامه با شما تماس خواهند گرفت. 


۶️- آیا می‌توانم برای شخص دیگری از گنواستور خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟

بله : پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در چند مرحله تکمیل خواهد شد؛

در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش «انتخاب آدرس»، شما میتوانید با انتخاب گزینه «افزودن آدرس جدید» آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. 


۷️- آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

بله :  شما می‏توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود شوید، سپس با کلیک روی گزینه «اطلاعات شخصی من» به صفحه‏ای منتقل می‏شوید که امکان ویرایش اطلاعات وجود دارد.


۸️- چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟

لطفاً ایمیلهای اسپم یا هرزنامه (spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیلهای ارسال شده به حساب‏های کاربری گوگل گاهی هرز (spam) میشوند. توجه داشته باشید که آدرس صفحه تغییر رمز برای شما ارسال می‏شود نه خود رمز.


۹️- آیا می‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

بله : برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه «گزارش و توضیحات سفارشها» کلیک کنید تا گزارش کامل سفارشهای شما نمایش داده شود.


۱۰- هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من می‌رسد؟

علاوه بر سابقه، تجربه و محتوای با کیفیت وب سایت گنو استور، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به ما اعتبار می‏بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏توانید در صفحه اصلی وب سایت گنو استور با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید. بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات چکامه استفاده کنید.


۱۱-  آیا برای خرید از گنو استور، حتما باید در وب‌سایت ثبت‌نام کنم؟

بله : با این که بدون وارد شدن به سایت می‏توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.

با عضویت در سایت میتوانید:

– سریعتر و سادهتر خرید کنید

– سوابق خرید و فعالیتهای خود را مشاهده کنید

– نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید

– در جریان فروشهای ویژه و قیمت روز محصولات قرار بگیرید


۱۲- طرح رجیستری چیست؟

طرح رجیستری گوشی، یعنی وقتی یک تلفن همراه وارد کشور شده و به فروش می‌رسد، از زمان قرار گرفتن در شبکه‌ی یکی از سرویس دهندگان اپراتوری، کاربر به مدت یک ماه فرصت دارد تا در سامانه‌ای به نام سامانه همتا اطلاعات گوشی خود را وارد کند و مراحل ثبت گوشی موبایل خود را انجام دهد. در غیر این صورت گوشی غیر قانونی و قاچاق تلقی شده و سرویس دهی آن به کلی از کار خواهد افتاد. یعنی این تلفن همراه عملا دیگر در ایران قابل استفاده نخواهد بود. در واقع طرح رجیستری گوشی، مجوزی برای فعالیت گوشی تلفن همراه در سیستم مخابراتی کشور می‌باشد.

سامانه همتا چیست؟

سامانه همتا سیستمی برای ثبت اطلاعات گوشی است. دسترسی به این سامانه از طریق وب‌سایت، کد دستوری (USSD)، پیامک و اپلیکیشن امکان‌پذیر است. خدمات سامانه همتا در صورتی که تمایل به ثبت نام نداشه باشید هم قابل دسترس هستند. یعنی شما می‌توانید بدون ثبت نام در سامانه همتا استعلام اصالت دستگاه بگیرید و همچنین رجیستری گوشی خود را با استفاده از کد فعالسازی یک بار مصرف انجام دهید.

 


۱۳- می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم ‏باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.


۱۴-


۱۵-


۱۶-


۱۷-


۱۸-


۱۹-


۲۰-